Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 

Buttonom:

 

HALO
 
SITE info

design killer
oldal méret automatikus
indulás 2007.06.29

 

 
Társoldalak

official webpage


KADEM halo-s oldala
GameManiaOnline
ffixer Star Wars-os Oldala(SWPC)

 

 
SZAVAZZ
Te min nyomatod?

xbox
PC
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

HALO Hungarian Fansite
www.halohu.gportal.hu



A NAGY ÁTVERÉS!?!

Nem igaz hogy lesz psp-n is halo 3.


 


Nézd meg!

www.halo.try.hu


Az oldal már innen is elérhető:

www.haloheroes.try.hu 


 www.haloklan.mlap.hu


 

Kattints a képre a teljes mérethez!

 



ITT HIRDESS!!(ird bele az ITT REKLÁMOZZ!!! menüpontba mit szeretnél hírdetni és én berakom ide.)

 
Ismertetők
 
G-mail
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
>HÍRDETÉS<

 
GameZ
 
szavi
Neked mi a kedvenc fegyvered multiban?

lángszóró
rakétavető
plasma rifle
plasma gránát
fragmentation gránát
sniper rifle
shotgun
pistol
egyikse..
mindegyik..
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
 
Campaign
 

<HIRDETÉS>

 
VERSENY
Lezárt szavazások
 
Halo 3 beta: javítóvizsga (Xbox 360)
(Xbox 360)
A három hétig tartó Halo 3 multiplayer beta hatalmas sikert aratott. Több százezer játékos vett részt a tavasz legnagyobb eseményén.

Bár a Bungie célja az információszerzés és a visszajelzések begyűjtése volt a Halo 3 tökéletesítése érdekében, a legtöbb játékos csak érdeklődésből kezdett a játékba, hogy a szeptemberi kiadás előtt kipróbálja a harmadik részt. A beta pár héttel ezelőtt lezárult, és most nem tudni, mi lesz.

A Bungie mindenesetre olvasgatja az adatokat, hogy a végső verzió megfeleljen saját és hű rajongóik elvárásainak. Beszéltünk a Bungie világhírű írójával, Frank O'Connor-ral a beta-ról. Az első pár válasz elég hosszú lett, de a Bungie szoros időbeosztása miatt a végén be kellett gyorsítanunk. Tehát a Mongoose-ra már nem maradt idő. Ehelyett a Bungie beta alatt szerzett tapasztalatairól lesz szó.

133000/132858.jpg

Mit remélt a Bungie a nyilvános beta-tól? Megtudtátok, amit akartatok?

Frank O'Connor: Nagyüzemben akartuk tesztelni a játékot és a hálózatot, különös tekintettel az interface-re és a játékmeneti opciókra - pl. az irányításra. Hatalmas mennyiségű adat gyűlt össze, és minden félmondat fontos pozitív hatással lehet a végeredményre.

Mi az adatelemzés módszere? Komoly statisztikai analízist végeztek, vagy inkább arra támaszkodtok, amit láttatok a játékosokon?


Frank O'Connor: Statisztika, nyers számzsonglőrködés és persze megérzés keveréke. Megnézzük azok véleményét, akik szerették, és azokét, akik nem. Aztán megpróbáljuk valahogy összehozni a kettőt. Anélkül, hogy a kiindulóponton és a fő tényezőkön változtatnánk.

Mekkora részét fedtétek fel a játéknak a multiplayer beta-n?


Frank O'Connor: Nagyon kis részét láthattátok. A pályákból is csak egy szolid bemutató volt a multiplayer, de még fontosabb, hogy sokkal több opció, játéktípus, fegyver és jármű kerül a végső verzióba.

A grafikára adott reakciók nem voltak éppen kellemesek (sem udvariasak). Számítottatok negatív visszajelzésre?

Frank O'Connor: A multipayer, szükségszerűen, mindig nyersebb, sterilebb, mint a campaign. Az online játék irányíthatósága megköveteli a tiszta képet, a lehető legkisebb képi zajjal vagy interferenciával. A többi Halo játékhoz hasonlóan, a sztori mód sokkal gazdagabb vizuális élmény lesz. Tehát mi meg vagyunk elégedve a grafika jelenlegi fázisával, és reméljük, hogy a rajongóknak is tetszeni fog a szélesvásznú, nagy felbontású végeredmény, mindkét módban.

A kezdeti reakciókra tekintettel változtattok valamit a fegyvereken? Várhatjuk, hogy jobb lesz a Needler vagy az SMG?

Frank O'Connor: Minden fegyveren változtatunk, többször is. Egyeseket kevésbé, másokat drasztikusan átalakítunk. És a fegyverek beállításait tovább csiszoljuk a végső, befejező szakaszban, bár ott már nagy átalakításokról nem lehet szó.

133000/132860.jpg

Szerintetek melyik fegyvert becsülték alul a játékosok? Volt olyan, ami népszerűbb lett, mint vártátok?

Frank O'Connor: Szerintem a játékosok valószínűleg nem cserélgetik annyira a fegyvereket mint kellene, de egyébként a statisztikák szerint sok fegyvert szerettek használni. A legfurcsább dolog a sniper használatának aránya a Beam Rifle-höz képest (beleszámolva, hogy utóbbit nehezebb megszerezni). A számok alapján a játékosok inkább az emberi mesterlövészpuskához ragaszkodtak. Az erős, tökéletes rakétavetőt pedig alig használták.

A Snowbound pályás meccseket sokan vétózták. Meglepődtetek ezen? Szerintetek miért választották az emberek inkább a Valhalla-t és a High Ground-ot?

Frank O'Connor: Lehet, hogy nektek így jött le, de a statisztika alapján abszolút beváltotta a reményeket a Snowbound. A leggyakoribb vétó pedig az ismételt pályára vonatkozott.

Mi az, ami segíthet népszerűbbé tenni a nagyon jó, de alulértékelt pályát?

Frank O'Connor: Kisebb változtatásokat már alkalmaztunk, de a stáb kedvencéről van szó, és szerintünk nagyon jó távoli, középtávoli és közelharcokhoz is.

A voicechat-et sokan kritizálták. Van olyan opció a Team Talk rendszerben, amit meg fogtok változtatni?

Frank O'Connor: Tudtuk, hogy sok vita lesz róla. Az egyik olyan tényező volt, amire külön koncentráltunk, és már ki is cserlétünk egy-két programozásbeli és irányítási jellemzőt.

A három új szerkentyű beváltotta a reményeket a beta-ban? Úgy használták az emberek, ahogy gondoltátok, vagy kitaláltak új, előre nem látott módszereket?

Frank O'Connor: A játékosok arra használták őket, amire készültek, és szerintünk a többi szerkezet is könnyen illeszkedik majd a végső játékba. Könnyen hozzászoknak majd. Akad közöttük menő és kimondottan durva eszköz is. A Campaign módban szintén érdekes funkciókat töltenek majd be. Az ellenség is használja őket...

Kicsit zavaros volt az RP pontok szerzése és a ranglistán való mozgás. Eláruljátok, milyen tényezők vannak hatással a szerzett RP pontokra?

Frank O'Connor: Az RP rendszerét épp most írjuk át, de a stílusa megmarad a végső játékban. A tapasztalati pontok a jó teljesítményért jár a közösségi és a ranglistás meccsekben, és néhány dolog csökkentheti a ranglistás helyezést.

Elérhetünk magasabb rangot a Halo 3-ban, mint a Master Chief rang?

Frank O'Connor: A haditengerészet legmagasabb nem parancsnoki rangja a Master Chief, de bőven van mit elérni a parancsnoki rangban is. Tehát igen is meg nem is. Attól függ, milyen szigorúan vesszük a rangokat, és mennyire vagyunk hűek a vállapokhoz.

133000/132859.jpg

 

 
 
 
 
Ennyien jártak itt:
Indulás: 2007-06-29
 
chat

 
Szavazz
Szerinted milyen az oldal?

nagyon jó
rossz
nagyon rossz
szar
töröld le!
elmegy
háát...
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Honlapverseny
 
Google


WWW halohu.gportal.hu
 
Kezdőlapnak
Beállítás Kezdőlapnak!
 
Letöltések

HALO Trial .:letöltés:.

HALO patch v.1.0.1 .:letöltés:.

2D:

warthog deployed .:letöltés:.

banshee chase .:letöltés:.

Madda Cheeb Shooter .:letöltés:.

Madda Cheeb Amateur Golf .:letöltés:.

Meele Combat .:letöltés:.

Halo Shooter .:letöltés:.

 
Halo multi

Halo Trial Multiplayres Szerver (Magyar)

Az oldal szervere:

Halo hu

jelszó nincs

+1:

Hunkillers

jelszó: magyar

 

A hét képe

(júl.15-júl.23)

Szavazz
Te hogyan jöttél ide?

másik oldalról
rákerestél a gportal-on
egyszerüen beírtad
úgy hallottad
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 

A Hét Animációja

(júl.9-júl.15)

 
Flash Movies
 
 

LINKEK





Mod DB Top 100 
 WRL Topsites
My Topsites List
Vote on the Halo 1 & 2 Top 200




 

A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!